چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wed 1 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
محیط زیست پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۵۵:۴۴

حفظ ذخائردریایی با پرورش ماهی در قفس

باشگاه خبری فراساحل: نماینده مردم بندر عباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر درمجلس با بیان اینکه حفظ ذخائر دریایی با پرورش ماهی در قفس امکان پذیر است، گفت: ریسک و هزینه های پرورش ماهی درقفس در کشور بالا است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین نیوز، احمد مرادی درگفت وگو با خانه  ملت درباره  پرورش ماهی در قفس، گفت: با کاهش بروکراسی می‌توانیم فارغ التحصیلان کشاورزی  را به سمت  تولید ماهی با روش پرورش در قفس ماهی سوق دهیم؛ اما زمانی این مهم عملیاتی می‌شود که تسهیلات کم بهره و کاهش بروکراسی برای فعالیت در این عرصه در دستور کار قرار بگیرد.


شیلات از صید کشتی‌های کف روب  جلوگیری کند
نماینده مردم بندر عباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  فرصت‌های اشتغال  با توسعه پرورش ماهی در قفس  کشور به نحو مطلوب مهیا می‌شود، تصریح کرد: یکی از اعتراضات شدید ما به شیلات ایران این است که صید توسط کشتی‌های کف روب متوقف شود. وی ادامه داد : کشتی‌های کف روب،ماهی‌های خرد و  بزرگ  را  یکجا صید می‌کنند که این امر بدیهی است که میزان آبزیان دریایی را با  کاهش روبرو می‌کند؛ بنابراین باید شیلات ایران از  صید کشتی‌های کف روب جلوگیری کند تا بتوانیم در راستای صید بهینه اقدامات موثری  را تدارک ببینیم. عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه کاهش بروکراسی و تسهیلات ارزان قیمت راهکاری برای تولید ماهی در قفس است،گفت : پرورش ماهی در قفس در موضوع پرورش آبزیان کارنامه مناسبی دارد و این درحالی است که پروش ماهی برای صیاد می‌تواند منفعت و سود مناسبی به همراه داشته  باشد./



  کد خبر : 2133
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :